لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نمایـش خوبی مقابل رئال داشتیم / تصمیمات داور خنده دار بـود

نمایـش خوبی مقابل رئال داشتیم / تصمیمات داور خنده دار بـود

آنتونیو کونته سرمربی یووه که تیمش در بازی مقابل رئال با وجود 10 نفره شدن نمایش قابل قبولی داشت از داور و تصمیمات عجیبش انتقاد کرد .

" یوونتوس به سیستمی که من آن را بهتر از 3-3-4 می دانم تغییر تاکتیک داد . تغییر تاکتیکی که در بازی ما تاثیر خوبی هم داشت "

" من همیشه گفتم که در کنار سیستم های دیگر ما می توانیم از 3-3-4 نز استفاده کنیم و در سمت راست مارکیزیو را داشته باشیم و همچنین در پشت او برای استحکام بیشتر دفاع مارتین کاسرس را "

" یوونتوس مقابل رئال بازی تهاجمی انجام داد و شروع خوبی داشت اما وقتی که شما در مقابل رئال مادرید با داشتن رونالدو و دی ماریا هجومی بازی می کنید طبیعتا فضاهای زیادی برای این بازیکنان سریع باز خواهد شد . بنابراین باید فضا ها پوشش داداه شود تا از طریق بازیکنان سرعتی رئال ضربه نخورید "

" به نظرم امشب رئال مقابل ما مشکلات زیادی هم داشت . ما در ابتدا بازی خوبی را انجام دادیم . گل غیر منتظره ای را دریافت کردیم اما به فاصله کمی پاسخ دادیم "

" به هر حال بازی مقابل رئال با یک یار کمتر کار دشواری است . کاری که ما با سختی امشب در پی انجام آن بودیم . اما نباید فراموش کرد که در این بازی تصمیم گیری های تاثیرگذار زیادی وجود داشت . تصمیم های مهم و بسیار مشکوک مانند اخراج کیلینی و همچنین اخطار به ویدال "

" مطمئنا اخراج کیلینی اشتباه بود . زیرا آن یک ضربه آرنج به صورت بازیکن نبود و کیلینی تنها برای مقابله با رونالدو می جنگید . تصمیم داور هنوز برای من خنده دار است ! البته ما ترجیح می دهیم که نمایش خوبی داشته باشیم و داوری به ضرر ما باشد تا اینکه نمایش بدی داشته باشیم و داوری به سود ما . و این پیشرفت و رشد ما را مطمئنا نشان می دهد "

" من بعد از 10 نفره شدن مجبور به تعویض یورنته شدم . بازیکنی که آشنایی زیادی با این جو داشت و برای ما گلزنی هم کرده بود . خوب این یک تصمیم مشکل برای ما بود زیرا ما به ناچار 10 یک بازیکن کمتر داشتیم ! "

" ما به آینده امید داریم اما می خواهیم که اشتباهات هم علیه ما روشن شود . امشب مقابل یک تیم بزرگ و مدعی بازی کردیم و مشاهده شد که یوونتوس نمایش خبی هم ارائه داد "

" برای بازی با رئال همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و برای ضربه زدن به رئال آماه بودند . ما نشان دادیم با تغییراتی که داشتیم حتی بهتر از رئال هم ظاهر شدیم "

" من فکر می کنم که این کمک خوبی برای ما خواهد بود برای موفقیت در چند بازی حساس پایانی که در پیش داریم . ما هنوز برای صعود تلاش می کنیم . فصل گذشته نیز در مرحله رفت وضعیت ایده آلی نداشتیم اما در بازی های برگشت همه چیز عوض شد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: